loading...

shaparak

بازدید : 55
يکشنبه 28 شهريور 1400 زمان : 10:53

از زمانی که در کنار اصلاح رژیم غذایی و درمان با روش‌های طبیعی، پای تکنولوژی هم به مقوله زیبایی باز شد، افراد زیادی ترغیب شدند تا سراغ عمل‌های جراحی بروند و از این راه به زیباتر شدن خود کمک کنند. اما وجود عوارض ناشناخته، هزینه بالا و نرسیدن به نتیجه مطلوب برخی را دچار تردید کرده است که با همه این مسائل، خود را به تیغ جراحی و تزریق‌های شیمیایی بسپارند یا از روش‌های طبیعی برای زیباتر کردن خود استفاده کنند؟ اگر شما هم دچار چنین تردیدی هستید و برای زیباتر کردن لبتان، دنبال راه‌حل مناسبت‌تر هستید، بهتر است بعد از آشنایی با انواع روش‌هایی که برای زیبا شدن لب وجود دارد، انتخاب دقیق‌تر و واقع‌بینانه‌ای داشته باشید.

فرمدهی لب با تزریق ژل

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین روش‌هایی که در حال حاضر برای برجسته کردن لب و پر کردن آن استفاده می‌شود، فیلر لب است. فیلر لب طیف گسترده‌ای دارد که تزریق ژل یکی از زیرشاخه‌های آن است. بسیاری از افرادی که تحت تبلیغات رسانه‌ها، به داشتن لب‌های بزرگ و برجسته‌ای هم‌چون سلبریتی‌ها و بازیگران هالیوودی تمایل پیدا کرده‌اند، استقبال زیادی از تزریق ژل لب می‌‌کنند.

ژل‌های تزریقی که برای لب به کار می‌روند، مانند ژوویدرم، رستیلن، رستیلن سیلک، از اسید هیالورونیک (یا HA) به دست می‌آیند. اسید هیالورونیک در بدن به صورت طبیعی وجود دارد و به نرمی پوست و حفظ رطوبت و سفت نگه‌داشتن بافت کمک می‌کند. همچنین این اسید به جذب آب کمک می‌کند و در نتیجه ظاهر طبیعی‌تری در لب‌ها ایجاد می‌کند که با افزایش سن میزان آن در بدن کم می‌شود. کاهش این ماده مفید در بدن باعث نازک شدن و افتادگی پوست و لب‌ها می‌شود که با تزریق نمونه مشابه، سعی در رفع کمبود آن می‌شود.

تزریق ژل لب در مراکز بهداشتی، به صورت سرپایی و غیرتهاجمی انجام می‌شود. بعد از بی‌حسی موضعی، با سرنگ‌ مخصوص که سوزن بسیار ظریفی دارد، به اندازه یک سی‌سی در هر جلسه، در کوتاه‌ترین زمان توسط متخصصی که با آناتومی لب‌ها آشناست، تزریق ژل به لب‌ها انجام می‌شود. در این روش به کار بردن ژل تزریقی باکیفیت و همچنین مهارت پزشکی که تزریق را انجام می‌دهد، بسیار مهم است؛ زیرا استفاده از ژل‌ نامرغوب و ارزان، آسیب‌های بازگشت‌ناپذیری را برای مراجع ایجاد می‌کند. همچنین مهارت اندک پزشک، باعث عدم تقارن لب‌ها و مشکلات دیگر می‌شود. اگر بیماری‌های زمینه‌ای چون دیابت، عفونت‌های دهانی و اختلالات دیگری دارید، بهتر است از تزریق ژل لب منصرف شوید.

مراقبت بعد از تزریق ژل

بعد از تزریق ژل لب چون نیاز به گذراندن دوران نقاهت نیست، فرد می‌تواند فعالیت‌های خود را ادامه دهد، البته انجام ورزش‌های سنگین، کشیدن سیگار، استفاده از حمام بخار، خوردن غذا و مایعات داغ یا مایعات بسیار سرد، استفاده از مسکن‌ها و آفتاب گرفتن، پرواز با هواپیما، خوابیدن روی یک طرف صورت، ماساژ دادن بیش از حد محل تزریق، ممنوع است، چون ممکن است باعث تورم و کبودی و مشکلات دیگری شود.

نتیجه نهایی تزریق ژل لب، بعد از دو هفته که ورم و قرمزی لب‌ها کمتر می‌شود، قابل مشاهده است.

عوارض تزریق ژل لب

ممکن است بعد از تزریق ژل لب، بافت‌ محل تزریق آسیب ببیند یا بافت بمیرد و مشکلات جدی برای فرد ایجاد کند. سفت شدن لب، بی‌حسی، عدم تقارن لب‌ها، برجستگی‌های ناهمسان، اسکار، تغییر رنگ از عوارض تزریق ژل لب هستند که برخی از افراد با آن مواجه می‌شوند.

انواع مدلهای تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل عروسکی

تزریق ژل لب مدل راشل(روسی)

تزریق ژل لب مدل پاریسی

تزریق ژل لب مدل گرد

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای

تزریق ژل مدل صدف

تزریق ژل لب مدل هالیوودی

تزریق ژل لب مدل کمان

تزریق ژل لب طبیعی

تزریق ژل لب مدل فانتزی

نزریق ژل لب مدل سوتی

فرم دهی لب با تزریق چربی به لب

یکی از فیلرهای دائمی که برای زیبایی لب‌ها انجام می‌شود، تزریق چربی با انتقال چربی از نواحی دیگر بدن است. این روش نسبت به تزریق ژل لب تهاجمی‌تر بوده و نیاز به عمل جراحی دارد. برای انجام این کار مقداری از چربی بدن با لیپوساکشن برداشته می‌شود. این چربی‌ها معمولاً از قسمت ران، باسن، شکم، کمر و پهلو که انباشت چربی بیشتر و مقاومت بالاتری در حل شدن دارند، گرفته می‌شود و سپس بافت‌های چربی را وارد دستگاه سانتریفیوژ می‌کنند تا بافت‌های اضافی و خون و مایعات از آن خارج شود و فقط چربی خالص باقی بماند. در نهایت چربی خالص از طریق سرنگ‌های مخصوص، بعد از بی‌حسی موضعی به قسمت‌های مختلف لب تزریق می‌شود تا لب‌ها به میزان کافی برجسته شوند و چین و چروکشان از بین برود.

تخصص پزشک و استریل بودن محیط برای این کار بسیار مهم است و هرگونه بی‌توجهی به این دو مورد، برای سلامتی فرد خطرناک است.

مراقبت بعد از تزریق چربی به لب

چون تزریق چربی به لب نیاز به لیپوساکشن دارد، دوران نقاهت طولانی‌تر نسبت به روش‌های دیگر دارد. قرار گرفتن در حمام داغ، نور آفتاب و دستگاه برنزه، استعمال دخانیات و هر چیزی که باعث رقیق شدن خون می‌شود ممنوع است. همچنین استفاده از رژیم‌غذایی مناسب و عدم مصرف آنتی‌بیوتیک برای افزایش دوام چربی‌های تزریق شده، مهم است.

عوارض تزریق چربی به لب

در تزریق چربی به لب‌ها با وجود اینکه به دلیل استفاده از چربی طبیعی بدن، واکنش آلرژیک ایجاد نمی‌شود، اما نمی‌توان آن را روشی بدون عارضه دانست.

نامتقارن شدن لب‌ها، عفونت لب‌ها، خون‌ریزی در محل تزریق، ورم و قرمزی و کبودی طولانی مدت، به وجود آمدن توده‌های سفت در لب، مرگ بافت محل تزریق، جمع شدن کلسیم در بافت محل تزریق

و دوران نقاهت دردناک از عوارض تزریق چربی به لب است که ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد.

روشهای قدیمی برجسته کردن لب

روش تزریق ژل و چربی برای لب‌ها، از روش‌های پرطرفداری هستند که امروزه استفاده می‌شوند. اما برخی از روش‌های قدیمی‌تر هنوز هم بین برخی از افراد طرفدارانی دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

پروتز لب: در این روش ابتدا محل استعمال پروتز بی‌حس می‌شود و بعد پروتز سلیکونی جامد طی یک عمل جراحی یک‌ساعته یا بیشتر در داخل بافت لب‌ قرار داده می‌شود. پروتز لب یک روش دائمی برای افزایش حجم لب است که قابلیت تنظیم براساس آناتومی فرد را دارد. بی‌حس شدن لب، اختلال غیرطبیعی هنگام حرکت لب‌ها، مصنوعی شدن حالت لب، بروز عفونت و حساسیت از عوارض پروتز لب است.

تزریق کلاژن به لب: کلاژن ماده‌ای است که در استخوان‌ها و غضروف‌ها وجود دارد و باعث حالت کشسانی پوست و استحکام آن می‌شود. با افزایش سن میزان کلاژن کم می‌شود و پوست در معرض آسیب قرار می‌گیرد. افرادی که برای حجیم کردن یا رفع چروک‌ و افتادگی لب مایلند از روش‌های غیر جراحی و موقت استفاده کنند، تزریق فیلر با کلاژن می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی باشد، هرچند این روش با وجود امکان تزریق ژل لب طرفداران کمتری دارد.

عوارض تزریق کلاژن به لب شامل: عفونت، ایجاد پوسته‌ در محل تزریق، برآمدگی‌های نامناسب، عدم تقارن و اسکار است.

چطور با روشهای طبیعی لبها را زیباتر کنید؟

روش‌هایی که تا به اینجا مورد بررسی قرار گرفت، پرهزینه، زمان‌بر و همراه با عارضه هستند و همان‌طور که گفتیم، ممکن است شما هم به خاطر همین مسائل ترجیح دهید که سراغ روش‌های دیگری برای زیباتر کردن لب‌هایتان بروید. در ادامه به چندین روش مؤثر برای افزایش حجم لب می‌پردازیم.

استفاده کردن از محصولات مراقبت از پوست لب

محصولات مراقبت از پوست لب حاوی ترکیباتی مانند کلاژن، هیالورونیک اسید و پپتیدها هستند که مولکول‌های آب را در خود نگه داشته و به مرطوب نگه‌داشتن و حجیم شدن لب‌ها کمک می‌کنند. فرمولاسیون حاوی پپتیدها باعث تولید کلاژن می‌شود که هم باعث کاهش خطوط ریز در اطراف لب می‌شود و هم به دلیل نفوذ در بافت لب، به مرور حجم لب‌ها را افزایش می‌دهد.

استفاده کردن از تکنیکهای آرایش لب برجسته

ساده‌ترین ترین روش برای برجسته کردن لب‌ها، استفاده از تکنیک‌های آرایشی است. نحوه کشیدن خط لب، استفاده از رژ لب مناسب، استفاده از برق لب و لایه‌برداری پوست لب قبل از آرایش، کمک زیادی به برجسته دیده شدن لب می‌کند و می‌تواند به بهبود فرم لب‌های شما به صورت موقت کمک کند.

حجم دهی لب با لیوان

اگر فکر می‌کنید که لب‌هایتان برجستگی کامل را ندارند و قصد مهمانی رفتن را دارید، می‌توانید با یک روش کوتاه و موقت لب‌هایتان را برجسته‌تر کنید. به این صورت که با استفاده از لیوان‌های متناسب با سایز لب، این کار را انجام دهید. ابتدا به لبتان مرطوب‌کننده بزنید و بعد لیوان را روی لبتان بگذارید و هوای داخل آن را به درون بکشید. این کار را چند ثانیه ادامه دهید و سپس لیوان را به آرامی جدا کنید. این کار را هفته‌ای دو تا سه بار انجام دهید تا لب‌های شما بر اثر مکش برجسته‌تر شوند.

برجسته کردن لب با روغنهای گیاهی

اگر برای زیباتر شدن به دامان طبیعت چنگ بیاندازید، بی‌شک بهترین نتیجه را خواهید گرفت. قرن‌هاست که محصولات و فرآورده‌های گیاهی در بهبود مشکلات ظاهری و زیبایی انسان‌ها به کمک متخصصین آماده‌اند و برندهای مختلف با روغن‌گیری از این گیاهان مؤثر، تلاش می‌کنند تا فرایند استفاده از این گیاهان را برای زیبایی آسان‌تر کنند. برند قانون نیز با عرضه روغن‌های مختلف آرایشی و زیبایی در طول یک‌دهه، تلاش کرده تا در این چرخه نقش مؤثری داشته باشد. اگر برای افزایش حجم لب تصمیم گرفته‌اید که از روغن‌های آرایشی استفاده کنید، دو پیشنهاد مناسب برای شما داریم:

استفاده از روغن دارچین برای برجسته کردن لب

روغن دارچین به عنوان یک ماده طبیعی افزایش‌دهنده حجم، برای چاقی صورت، لب و گونه مؤثر است، چون باعث افزایش خون‌رسانی و بهبود گردش خون موضعی می‌شود. بعد از خرید روغن دارچین می‌توانید به این صورت از روغن دارچین برای پروتز لب استفاده کنید: سه قطره از روغن دارچین اصل را با پنج قطره روغن خراطین اصل مخلوط کنید و به آرامی روی موضع ماساژ دهید تا جذب شود. مداومت در انجام این کار باعث می‌شود که سایز و فرم لب‌های شما بهتر شود.

استفاده از روغن خراطین برای برجسته کردن لب

یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌های طبیعی برای زیبایی و افزایش حجم لب، روغن خراطین اصل است. روغن خراطین به عنوان رقیب جراحان زیبایی از کرم‌های کوچک مخصوص به دست می‌آید که برای افزایش سایز و حجم نقاط مختلف بدن و سفت کردن بافت و عضلات، تأثیر زیادی دارد. پژوهش‌های علمی نشان داده‌اند که از بین ۳۱ نوع اسید آمینه موجود، ۱۸ نوع آن در روغن خراطین وجود دارد. به طوری که این روغن حاوی ۹۶,۲ درصد پروتئین آلانتوئین بوده و درصد باقی مانده را بقیه پروتئین‌های کلاژن‌ساز و دارای خواص کشسانی با الاستیسیته بالا تشکیل می‌دهند. این روغن همچنین دارای درصد بالایی از امگا۳، امگا۶ و امگا ۹ است که در حجم‌دهندگی عضلات تاثیر دارند. خرید روغن خراطین برای لب به این دلیل محبوبیت دارد که عوارضی که سایر روش‌های زیبایی و جراحی دارند را ایجاد نمی‌کند و با هزینه‌ای بسیار کمتر می‌توان نتیجه قابل قبولی از آن گرفت. برای به دست آوردن تأثیر مطلوب از روغن خراطین نیاز به یک بازه زمانی سه ماهه دارید. البته بعد از این دوره مصرف روغن خراطین اصل، خیالتان راحت می‌شود که اثربخشی روغن حتی با قطع مصرف باقی می‌ماند. برخلاف تزریق ژل لب که هرچند مدت باید تکرار شود.

طبع گرم و خشکی که روغن خراطین اصل دارد، ممکن است برای برخی از افراد ایجاد حساسیت کند ، پس قبل از مصرف آن را در ناحیه کوچکی از بازویتان امتحان کنید و بعد روی لب‌ها بمالید.

روغن‌ های آرایشی و زیبایی اصل قانون

مؤثر بودن روغن‌های طبیعی در مراقبت از پوست و افزایش زیبایی در آزمایشگاه‌های علمی تأیید شده‌اند، به همین دلیل اقبال زیادی به خرید آن‌ها وجود دارد. قطعاً اصل بودن روغن و کیفیت بالای روغن‌های گیاهی، عامل مهمی در به دست آوردن نتیجه مطلوب بوده است. انتخاب روغن‌های اصل، ارگانیک، بهداشتی و باکیفیت برند قانون به شما این امکان را می‌دهد تا زیبایی را با کمترین هزینه و در زمانی کوتاه به دست آورید. با روغن‌های آرایشی و زیبایی قانون، جذاب‌تر از همیشه باشید.

منبع : فروشگاه روغن های زیبایی و آرایشی قانون

از زمانی که در کنار اصلاح رژیم غذایی و درمان با روش‌های طبیعی، پای تکنولوژی هم به مقوله زیبایی باز شد، افراد زیادی ترغیب شدند تا سراغ عمل‌های جراحی بروند و از این راه به زیباتر شدن خود کمک کنند. اما وجود عوارض ناشناخته، هزینه بالا و نرسیدن به نتیجه مطلوب برخی را دچار تردید کرده است که با همه این مسائل، خود را به تیغ جراحی و تزریق‌های شیمیایی بسپارند یا از روش‌های طبیعی برای زیباتر کردن خود استفاده کنند؟ اگر شما هم دچار چنین تردیدی هستید و برای زیباتر کردن لبتان، دنبال راه‌حل مناسبت‌تر هستید، بهتر است بعد از آشنایی با انواع روش‌هایی که برای زیبا شدن لب وجود دارد، انتخاب دقیق‌تر و واقع‌بینانه‌ای داشته باشید.

فرمدهی لب با تزریق ژل

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین روش‌هایی که در حال حاضر برای برجسته کردن لب و پر کردن آن استفاده می‌شود، فیلر لب است. فیلر لب طیف گسترده‌ای دارد که تزریق ژل یکی از زیرشاخه‌های آن است. بسیاری از افرادی که تحت تبلیغات رسانه‌ها، به داشتن لب‌های بزرگ و برجسته‌ای هم‌چون سلبریتی‌ها و بازیگران هالیوودی تمایل پیدا کرده‌اند، استقبال زیادی از تزریق ژل لب می‌‌کنند.

ژل‌های تزریقی که برای لب به کار می‌روند، مانند ژوویدرم، رستیلن، رستیلن سیلک، از اسید هیالورونیک (یا HA) به دست می‌آیند. اسید هیالورونیک در بدن به صورت طبیعی وجود دارد و به نرمی پوست و حفظ رطوبت و سفت نگه‌داشتن بافت کمک می‌کند. همچنین این اسید به جذب آب کمک می‌کند و در نتیجه ظاهر طبیعی‌تری در لب‌ها ایجاد می‌کند که با افزایش سن میزان آن در بدن کم می‌شود. کاهش این ماده مفید در بدن باعث نازک شدن و افتادگی پوست و لب‌ها می‌شود که با تزریق نمونه مشابه، سعی در رفع کمبود آن می‌شود.

تزریق ژل لب در مراکز بهداشتی، به صورت سرپایی و غیرتهاجمی انجام می‌شود. بعد از بی‌حسی موضعی، با سرنگ‌ مخصوص که سوزن بسیار ظریفی دارد، به اندازه یک سی‌سی در هر جلسه، در کوتاه‌ترین زمان توسط متخصصی که با آناتومی لب‌ها آشناست، تزریق ژل به لب‌ها انجام می‌شود. در این روش به کار بردن ژل تزریقی باکیفیت و همچنین مهارت پزشکی که تزریق را انجام می‌دهد، بسیار مهم است؛ زیرا استفاده از ژل‌ نامرغوب و ارزان، آسیب‌های بازگشت‌ناپذیری را برای مراجع ایجاد می‌کند. همچنین مهارت اندک پزشک، باعث عدم تقارن لب‌ها و مشکلات دیگر می‌شود. اگر بیماری‌های زمینه‌ای چون دیابت، عفونت‌های دهانی و اختلالات دیگری دارید، بهتر است از تزریق ژل لب منصرف شوید.

مراقبت بعد از تزریق ژل

بعد از تزریق ژل لب چون نیاز به گذراندن دوران نقاهت نیست، فرد می‌تواند فعالیت‌های خود را ادامه دهد، البته انجام ورزش‌های سنگین، کشیدن سیگار، استفاده از حمام بخار، خوردن غذا و مایعات داغ یا مایعات بسیار سرد، استفاده از مسکن‌ها و آفتاب گرفتن، پرواز با هواپیما، خوابیدن روی یک طرف صورت، ماساژ دادن بیش از حد محل تزریق، ممنوع است، چون ممکن است باعث تورم و کبودی و مشکلات دیگری شود.

نتیجه نهایی تزریق ژل لب، بعد از دو هفته که ورم و قرمزی لب‌ها کمتر می‌شود، قابل مشاهده است.

عوارض تزریق ژل لب

ممکن است بعد از تزریق ژل لب، بافت‌ محل تزریق آسیب ببیند یا بافت بمیرد و مشکلات جدی برای فرد ایجاد کند. سفت شدن لب، بی‌حسی، عدم تقارن لب‌ها، برجستگی‌های ناهمسان، اسکار، تغییر رنگ از عوارض تزریق ژل لب هستند که برخی از افراد با آن مواجه می‌شوند.

انواع مدلهای تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل عروسکی

تزریق ژل لب مدل راشل(روسی)

تزریق ژل لب مدل پاریسی

تزریق ژل لب مدل گرد

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

تزریق ژل لب مدل سه دکمه ای

تزریق ژل مدل صدف

تزریق ژل لب مدل هالیوودی

تزریق ژل لب مدل کمان

تزریق ژل لب طبیعی

تزریق ژل لب مدل فانتزی

نزریق ژل لب مدل سوتی

فرم دهی لب با تزریق چربی به لب

یکی از فیلرهای دائمی که برای زیبایی لب‌ها انجام می‌شود، تزریق چربی با انتقال چربی از نواحی دیگر بدن است. این روش نسبت به تزریق ژل لب تهاجمی‌تر بوده و نیاز به عمل جراحی دارد. برای انجام این کار مقداری از چربی بدن با لیپوساکشن برداشته می‌شود. این چربی‌ها معمولاً از قسمت ران، باسن، شکم، کمر و پهلو که انباشت چربی بیشتر و مقاومت بالاتری در حل شدن دارند، گرفته می‌شود و سپس بافت‌های چربی را وارد دستگاه سانتریفیوژ می‌کنند تا بافت‌های اضافی و خون و مایعات از آن خارج شود و فقط چربی خالص باقی بماند. در نهایت چربی خالص از طریق سرنگ‌های مخصوص، بعد از بی‌حسی موضعی به قسمت‌های مختلف لب تزریق می‌شود تا لب‌ها به میزان کافی برجسته شوند و چین و چروکشان از بین برود.

تخصص پزشک و استریل بودن محیط برای این کار بسیار مهم است و هرگونه بی‌توجهی به این دو مورد، برای سلامتی فرد خطرناک است.

مراقبت بعد از تزریق چربی به لب

چون تزریق چربی به لب نیاز به لیپوساکشن دارد، دوران نقاهت طولانی‌تر نسبت به روش‌های دیگر دارد. قرار گرفتن در حمام داغ، نور آفتاب و دستگاه برنزه، استعمال دخانیات و هر چیزی که باعث رقیق شدن خون می‌شود ممنوع است. همچنین استفاده از رژیم‌غذایی مناسب و عدم مصرف آنتی‌بیوتیک برای افزایش دوام چربی‌های تزریق شده، مهم است.

عوارض تزریق چربی به لب

در تزریق چربی به لب‌ها با وجود اینکه به دلیل استفاده از چربی طبیعی بدن، واکنش آلرژیک ایجاد نمی‌شود، اما نمی‌توان آن را روشی بدون عارضه دانست.

نامتقارن شدن لب‌ها، عفونت لب‌ها، خون‌ریزی در محل تزریق، ورم و قرمزی و کبودی طولانی مدت، به وجود آمدن توده‌های سفت در لب، مرگ بافت محل تزریق، جمع شدن کلسیم در بافت محل تزریق

و دوران نقاهت دردناک از عوارض تزریق چربی به لب است که ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد.

روشهای قدیمی برجسته کردن لب

روش تزریق ژل و چربی برای لب‌ها، از روش‌های پرطرفداری هستند که امروزه استفاده می‌شوند. اما برخی از روش‌های قدیمی‌تر هنوز هم بین برخی از افراد طرفدارانی دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

پروتز لب: در این روش ابتدا محل استعمال پروتز بی‌حس می‌شود و بعد پروتز سلیکونی جامد طی یک عمل جراحی یک‌ساعته یا بیشتر در داخل بافت لب‌ قرار داده می‌شود. پروتز لب یک روش دائمی برای افزایش حجم لب است که قابلیت تنظیم براساس آناتومی فرد را دارد. بی‌حس شدن لب، اختلال غیرطبیعی هنگام حرکت لب‌ها، مصنوعی شدن حالت لب، بروز عفونت و حساسیت از عوارض پروتز لب است.

تزریق کلاژن به لب: کلاژن ماده‌ای است که در استخوان‌ها و غضروف‌ها وجود دارد و باعث حالت کشسانی پوست و استحکام آن می‌شود. با افزایش سن میزان کلاژن کم می‌شود و پوست در معرض آسیب قرار می‌گیرد. افرادی که برای حجیم کردن یا رفع چروک‌ و افتادگی لب مایلند از روش‌های غیر جراحی و موقت استفاده کنند، تزریق فیلر با کلاژن می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی باشد، هرچند این روش با وجود امکان تزریق ژل لب طرفداران کمتری دارد.

عوارض تزریق کلاژن به لب شامل: عفونت، ایجاد پوسته‌ در محل تزریق، برآمدگی‌های نامناسب، عدم تقارن و اسکار است.

چطور با روشهای طبیعی لبها را زیباتر کنید؟

روش‌هایی که تا به اینجا مورد بررسی قرار گرفت، پرهزینه، زمان‌بر و همراه با عارضه هستند و همان‌طور که گفتیم، ممکن است شما هم به خاطر همین مسائل ترجیح دهید که سراغ روش‌های دیگری برای زیباتر کردن لب‌هایتان بروید. در ادامه به چندین روش مؤثر برای افزایش حجم لب می‌پردازیم.

استفاده کردن از محصولات مراقبت از پوست لب

محصولات مراقبت از پوست لب حاوی ترکیباتی مانند کلاژن، هیالورونیک اسید و پپتیدها هستند که مولکول‌های آب را در خود نگه داشته و به مرطوب نگه‌داشتن و حجیم شدن لب‌ها کمک می‌کنند. فرمولاسیون حاوی پپتیدها باعث تولید کلاژن می‌شود که هم باعث کاهش خطوط ریز در اطراف لب می‌شود و هم به دلیل نفوذ در بافت لب، به مرور حجم لب‌ها را افزایش می‌دهد.

استفاده کردن از تکنیکهای آرایش لب برجسته

ساده‌ترین ترین روش برای برجسته کردن لب‌ها، استفاده از تکنیک‌های آرایشی است. نحوه کشیدن خط لب، استفاده از رژ لب مناسب، استفاده از برق لب و لایه‌برداری پوست لب قبل از آرایش، کمک زیادی به برجسته دیده شدن لب می‌کند و می‌تواند به بهبود فرم لب‌های شما به صورت موقت کمک کند.

حجم دهی لب با لیوان

اگر فکر می‌کنید که لب‌هایتان برجستگی کامل را ندارند و قصد مهمانی رفتن را دارید، می‌توانید با یک روش کوتاه و موقت لب‌هایتان را برجسته‌تر کنید. به این صورت که با استفاده از لیوان‌های متناسب با سایز لب، این کار را انجام دهید. ابتدا به لبتان مرطوب‌کننده بزنید و بعد لیوان را روی لبتان بگذارید و هوای داخل آن را به درون بکشید. این کار را چند ثانیه ادامه دهید و سپس لیوان را به آرامی جدا کنید. این کار را هفته‌ای دو تا سه بار انجام دهید تا لب‌های شما بر اثر مکش برجسته‌تر شوند.

برجسته کردن لب با روغنهای گیاهی

اگر برای زیباتر شدن به دامان طبیعت چنگ بیاندازید، بی‌شک بهترین نتیجه را خواهید گرفت. قرن‌هاست که محصولات و فرآورده‌های گیاهی در بهبود مشکلات ظاهری و زیبایی انسان‌ها به کمک متخصصین آماده‌اند و برندهای مختلف با روغن‌گیری از این گیاهان مؤثر، تلاش می‌کنند تا فرایند استفاده از این گیاهان را برای زیبایی آسان‌تر کنند. برند قانون نیز با عرضه روغن‌های مختلف آرایشی و زیبایی در طول یک‌دهه، تلاش کرده تا در این چرخه نقش مؤثری داشته باشد. اگر برای افزایش حجم لب تصمیم گرفته‌اید که از روغن‌های آرایشی استفاده کنید، دو پیشنهاد مناسب برای شما داریم:

استفاده از روغن دارچین برای برجسته کردن لب

روغن دارچین به عنوان یک ماده طبیعی افزایش‌دهنده حجم، برای چاقی صورت، لب و گونه مؤثر است، چون باعث افزایش خون‌رسانی و بهبود گردش خون موضعی می‌شود. بعد از خرید روغن دارچین می‌توانید به این صورت از روغن دارچین برای پروتز لب استفاده کنید: سه قطره از روغن دارچین اصل را با پنج قطره روغن خراطین اصل مخلوط کنید و به آرامی روی موضع ماساژ دهید تا جذب شود. مداومت در انجام این کار باعث می‌شود که سایز و فرم لب‌های شما بهتر شود.

استفاده از روغن خراطین برای برجسته کردن لب

یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌های طبیعی برای زیبایی و افزایش حجم لب، روغن خراطین اصل است. روغن خراطین به عنوان رقیب جراحان زیبایی از کرم‌های کوچک مخصوص به دست می‌آید که برای افزایش سایز و حجم نقاط مختلف بدن و سفت کردن بافت و عضلات، تأثیر زیادی دارد. پژوهش‌های علمی نشان داده‌اند که از بین ۳۱ نوع اسید آمینه موجود، ۱۸ نوع آن در روغن خراطین وجود دارد. به طوری که این روغن حاوی ۹۶,۲ درصد پروتئین آلانتوئین بوده و درصد باقی مانده را بقیه پروتئین‌های کلاژن‌ساز و دارای خواص کشسانی با الاستیسیته بالا تشکیل می‌دهند. این روغن همچنین دارای درصد بالایی از امگا۳، امگا۶ و امگا ۹ است که در حجم‌دهندگی عضلات تاثیر دارند. خرید روغن خراطین برای لب به این دلیل محبوبیت دارد که عوارضی که سایر روش‌های زیبایی و جراحی دارند را ایجاد نمی‌کند و با هزینه‌ای بسیار کمتر می‌توان نتیجه قابل قبولی از آن گرفت. برای به دست آوردن تأثیر مطلوب از روغن خراطین نیاز به یک بازه زمانی سه ماهه دارید. البته بعد از این دوره مصرف روغن خراطین اصل، خیالتان راحت می‌شود که اثربخشی روغن حتی با قطع مصرف باقی می‌ماند. برخلاف تزریق ژل لب که هرچند مدت باید تکرار شود.

طبع گرم و خشکی که روغن خراطین اصل دارد، ممکن است برای برخی از افراد ایجاد حساسیت کند ، پس قبل از مصرف آن را در ناحیه کوچکی از بازویتان امتحان کنید و بعد روی لب‌ها بمالید.

روغن‌ های آرایشی و زیبایی اصل قانون

مؤثر بودن روغن‌های طبیعی در مراقبت از پوست و افزایش زیبایی در آزمایشگاه‌های علمی تأیید شده‌اند، به همین دلیل اقبال زیادی به خرید آن‌ها وجود دارد. قطعاً اصل بودن روغن و کیفیت بالای روغن‌های گیاهی، عامل مهمی در به دست آوردن نتیجه مطلوب بوده است. انتخاب روغن‌های اصل، ارگانیک، بهداشتی و باکیفیت برند قانون به شما این امکان را می‌دهد تا زیبایی را با کمترین هزینه و در زمانی کوتاه به دست آورید. با روغن‌های آرایشی و زیبایی قانون، جذاب‌تر از همیشه باشید.

منبع : فروشگاه روغن های زیبایی و آرایشی قانون

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 74
  • بازدید کلی : 572
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی